Ahad, April 01, 2012

END OF MID SEM BREAK

(pic: loving abah n cheeky mama)

Salam everybody n hi!
hari ni last cuti mid sem..
sedih pun da..cos terasa sangat cuti...
mana taknyer..lately bz even kredit aku mek x byk..
ni pon da asgmt xsiap ag..
subjek comp forensic..
try youtube tgk cmne nk gne tools dia..
mak aii..bahasa spanish..
gigih kot aku type ayat2 dia into google translate..
tapi still xleh gak gne tools dia..
somehow tools dia problem plak kat lappy ni..
geram aku..
case 1 n 2 siap dah..case 3, 1 gmbr dh leh translate hidden text dia..
gmbr lain xleh plak..
mak aiiii....
minx tlg member..dia pon xsetle ag...
mlm ni nk kne stadi ag...
2 subjects..uhmmm dugaan..
pe2 pon.. aku nk share sumthing..
aritu tgk tanyalah ustaz...
ustaz tuh kata kalau tgk mak ayah kita xkesahlah time tdo ke berjaga..
dapat pahala... apa lagi kalau kita tolong parents kita..
aku rasa berlipat kali ganda kot pahala..
Maha Suci Allah. Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..
so...pe ag.. marilah kita beramal...!
insyallah..esk kita jumpa lagi ye..?

-WASALAM-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan