Jumaat, Oktober 29, 2010

29.10.2010, Jumaat


esok aku bakal menduduki satu exam..merupakan salah satu exam penentu naik turunya pointer aku..
sir data structure and algorithm aku tersangatlah sempoi sampaikan kesemua assignment kena submit at the end of sem...tp sebelum examlh..
di sini...aku nak berkongsi apa yg berlaku pada hari ini..
aku berulang dari umah ke u..berkongsi cerita dan ilmu...gembira dan duka..
aku bersyukur..Allah ketemukan aku sahabat2 yang berwibawa..yang baik...dengan diri aku..
aku gembira teramat sangat..terima kasih ya Allah, Kau ketemukan aku dgn mereka...A n L..xlupa rakan2 sebilik mereka..kak A..n I...hiks...=)
kalau kau baca apa yg aku tulis ni L..jgnlh ketawa yer??...kerna aku ikhlas memuji diri kau...
dan juga..kawan baru aku..N..yang aku baru kenali..terima kasih balas segala sms aku..walaupun kita berbeza line...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan