Jumaat, Mac 11, 2011

miss u guys alot SISTAHs!


ini kak anum!!
ok..alkisahnya utk ari ni...
hehe..macam biasa..
dah lama x berFB..
kembali addicted to FB..hehe
hari ni aku ber'comment' bersama ex senior dormate dulu..
kakak2 bilik aku sgt2 sporting and jenis lepak!!
GLAD TO KNOW THEM!!
3 org gadis chantek di beri gelaran..
KAK ANUM - KAK T-AH - KAK SYA
kak anum n kak sya, alhamdulilah sudah bertemu jodoh..tapi kak t-ah masih single..
hehehe...seronok dan teruja dapat tahu mereka sudah berumah tangga..
apa yg aku boleh gambarkan laki..
kak anum putih sgt2!dahlah putih duk jepun follow hubbynya..dah macam mke org jepun!!
KAWWWWAAAIIIII!!!...
hehehe..kak sya n kak t-ah, aku msh tgu approval mereka di FB..
waaaaaa...rindu sgt2 kat diaorang..
mereka xkerek mcm certain senior yg aku knal!!
SMOGA ALLAH MERAHMATI PARA SENIOR KU INI!!
AAAAMMIIIINNN!!

1 ulasan: