Isnin, April 25, 2011

Kembali Berjumpa!




Akhirnya bertemu jugak...aku, faiz, shikin, fitri and wan zulhazri...
berkawan hampir..rata2..16 tahun!
wow!!lame gilllllleeerrr kan?
kami masih contact, alhamdulilah..masih update sesame even x slalu..
masih ambil tahu antara 1 sama lain..
kerana..
kawan menangis n susah bersama..sukar dicari...
mereka amat berbeza berbanding kawan2 aku d uia..
ramai yg hipokrit, penting diri, berpura2..ambil peluang dan kesempatan..
dan segelintir yg aku jumpa sgt2 baik org2nya..
ok...
kwn2 lama, aku jumpa depa ari sabtu ari tuh..23/4/11..
sme dh besar2 blako..tinggi2...hahaha..
actually aku da lukis anime sal pertemuan ni...
tp xleh nk scan plak...uhmm...
jalan2 sempena hari terakhir faiz da kat m'sia...sekarang dh da kat tokyo lek..
sambung pengajian dia selepas gempa bumi n tsunami kat jepun r tuh...
hahaha..shikin ngan fitri pasangan bahagia...
terputus d tgh jln dan kini kembali bersatu...
jgn lupa..couple2 gk, tp batas pergaulan harus dijaga...xmanis d pndg org!!...
hahahaha...gembira teramat sgt jumpa diaorg...!
hopefully pas ni ada 2nd meeting!!heeee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan