Jumaat, Jun 10, 2011

10 Jun 2011, Jumaat - Happy!


Assalammualaikum w.t.h babes and dudes!
weyh..hari ni alhamdulilah..Allah still panjangkan umur aku...
masih bernafas dan masih lengkap kesemua kurniaan anggota tubuh badan aku..
uhm...hari ni hari jumaat...Mama pesan..banyak kan selawat n cakap benda2 baik je...katanya segala percakapan dijadikan doa dan dinaikkan ke langit...heeeee
uhmm...nak share sket..pagi tadi kena marah ngan mama..mama kata aku asyik sibuk je..
yelah...aku kan ngah da program toon boom animation...
uhm...mama tak faham kot jadual aku...tak pelah mama...
aisyah tak kesah mama membebel...aisyah suka dengar lagi ada..
mama membebel maksudnya dia sayangkn kita...kan??..
owh...ni jap ag kene sambung wat keje...tuhlah projek 2d animation..
heheheh...uhmm...ani katanya nak kuar ngan aku jap ag...
if da kesempatan insyallah...aku ngan ani kawan lama gak r...dari 1st sem 1st year kat foundation...
now panggil center for foundation studies IIUM kat PJ...
so kire r...dari umur 18 til 22..hehehe..kami masih seakrab dulu..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan