Selasa, Jun 14, 2011

12 Jun 2011, Ahad - Working!

Assalamualaikun w.t.h. babes n dudes..
bertemu lagi kita d post baru..
pergh...akibat penat semalam n x pergi toon boom class...
aku kene abadikan hari ahad ni dengan pergi kelas toon boom kat KAED...
pagi2 dah bangun..kena cuci sangkar arnab..bagi makan...haaa..
arnab aku bertambah ag 3 ekor...
Allahuakbar...!jadik 12 ekor dah sekarang...hahaha..
aku dah kata kat abah...abah xmo caya arnab aku nama masked rider betina aka tutee bunting...
Allah nak menunjukkan ciptaan Dia pelbagai...salah satu ciptaan makhluknya adalah kejadian arnab ni..
Arnab bunting 1 bulan je...nak tahu maksimum yang arnab ni boleh beranak adalah dari bilangan puting dia..yang tak leh blah..persenyawaan ovum n sperma arnab ni boleh dilakukan sebaik saje arnab ni beranak n directly if mengawan boleh bunting balik...
tak macam manusia...ada darah nifas kan??kne pantanglah...if aku salah..sila betulkan ye??..
SUBHANALLAH!!..aku kagum giller eryh...then mama bgtao...arnab kene makan taik dia sendiri tok tambahkan imunisasi badab arnab ni...
Dengan kuasa Allah..taik boleh jadi ubat tao...tp jangan pulak kamoo2 ni makan taik sendiri sebab nak tambah imunisasi badan..kita manusia lain ok?..hehehe..
..haaa...malam plak...aku try r wat coding java tok OS..MULTITHREAD...
tp xberjaya..aku cam sedeyh gak r..kire cam ilmu yg aku blajar lu x melekat kat kepala...
aku selalu wondering...ilmu yg lepas xmelekat sebab xda keberkatan lam ilmu yg aku blajar slama ni ke??..aku banyak wat dosa dengan orang ke??...uhm..babes n dudes penah ras benda yg sama x???...
so..aku nak tekan kat cni...hargailah ciptaan dan kurniaan yg allah berikan...jgn bandingkan kita dengan org lain yg lebih dr kita..bandingkan org yg serba kurang dr kita...oleh itu kita akan sentiasa jadi insan yg bersyukur...then, ambil ikhtibar dengan setiap ciptaan Allah jadikan..beri pujian kepadaNya..kerna Allah yg paling berhak diberi pujian...lastly, cuba maafkan org lain kerna dengan memaafkan orang lain..hidup kita lebih tenang dan hati kita pun turut tenang dan gembira...sekian babes n dudes...
wasalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan