Selasa, Jun 14, 2011

13 Jun 2011, Isnin - Headache!!

Assalamualaikum w.t.h. babes n dudes...
hehehe...alhamdulilah aku masih bernafas ag tok teruskan hidup hari ni...
pagi2 macam biasa..kena bagi makan arnab..nyusukan arnab2 aku...nk tao nama depa tak??...
1. OBITO
2. INSPIRA
3. MASKED RIDER, JANTAN
4. MASKED RIDER, BETINA
5. SMOKEY
6. KELABU aka KENIT
lagi 6 ekor baby ag...xtao bg nama pe...hehehe...sme ni kerja adek aku r...azim..bagi nama pelik2..aku pon layan kan je r...hahahah....
uhmm..lam kol 9 cm tuh aku gerak g KAED..toon boom clas...
siapkan project animation tok iklan...if menang dapat free ape ntah...aku pon lpe..heeee..
pastuh siapkan..tgh hari aku kuar jap dr class tuh g hantar pakaian yg aku tak pakai dah kat MAK CIK LEHA, MAK CIK TON, mak cik2 cleaner uia kat EDU tuh...mak2 angkat aku..hahahah...
n temankan nina g pos hadiah kat mashitah...comel je nina ni...hahaha...poskan hadiah kat best frend dia kat penang...alamat mashitah comel weyh...tingkat ke ape ke ntah..then da nusantara, jalan perak in penang.hahahah..
Pastuh grak g solat...then sambung lek kerja toon boom...pastuh da discussion lak ngan TON, MINA, FABZ, INEZ...OS..aduhai...subjek OS ni..part programming ni yg lomah sket..try wat..tp mengahadapi jalan buntu...
wat kerja n discuss til kol 7.10 kot..aku pon xpasti...then aku tros grak lek umah...
JAAAMMMMMM weyh...pg td dahlah aku cam nak demam...berdenyut2 kepala...tambah dengan jam ag...pergh....
balik umah...aku solat maghrib...tido sat..then bangun lek try wat os...
xlarat...tido lek...bangun2 dah suboh....
so..kat cni aku nak conclude....kesihatan perlu dijaga walau se bz mana pon kamoo2 ni sme...ada petua katanya...Rasulullah s.a.w, sebelum dan selepas baginda makan make sure mulakan dengan sedikit garam...INSYALLAH..dijauhkan segala penyakit..nanti..if da kesempatan..aku connectkan dengan sains dalam islam ye??...so..trylah babes n dudes sekalian agar hari anda penuh tenaga n ceria...
WASALAM...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan