Isnin, November 01, 2010

01.11.10, Isnin

esok exam ETHICS..
menyempat ag aku nak karang blog ni...A ada exam hari ni, CIVILIZATION..
L aku xpasti...tapi yang aku pasti dia dah bangun pagi..n mandi...n stadi..
semalam aku xtahu nape aku teramat malas untuk stadi..so aku mengabadikan hidup aku dengan menonton movie..makan..tidur...hahaha..
so hari aku pasti stadi..tapi mungkin jap lagi...kerna aku dikehendaki oleh mama untuk beli lauk..
tadi aku tolong mama aku kira markah exam ENGLISH darjah 1..terengat kembali ketika aku darjah 1...haha..aku selalu dapat A...tapi kini???..hehehe..RAHSIA..~~~~
Aku juga tolong bacakan markah mereka...sebut seorang demi seorang nama mereka...comel2 belaka..
batrisya..erika..aimi nadia..handares..riandi??...~~~
tetiba...aku tersengeh seorang diri...apalah nama yang aku nak bagi bila aku dapat anak nanti..hoho..
.......tinggal 13 hari lagi tarikh kelahiran aku...abah kata nak bagi iphone??!!..aku tersengeh..tapi mungkin mustahil..kerna abah suka bergurau dengan aku...but i cross my finger..hiks..hopefully i'll get one!!..kerna aku menyampah betol dgn ANGAH aku..
bangga dgn iphone barunya...BWWEEEKK!!!benci kamu dr dlu ag...!aku tahu hidup kau senang sekarang...
kerja di TNB..sebagai org no 2 tertinggi di BATU PAHAT...
tp xsemestinya diri kau akan terus berada di atas..
INGAT!!...rezeki di tangan Allah...bila2 saja Allah boleh tarik apa yang diberi..Oleh itu, jgn sesekali berlagak...takbur dan riak dgn segala barang yg kau miliki skrg!!...
oleh itu rakan2..bersyukurlah dgn apa yg kau ada...!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan