Khamis, November 04, 2010

cara AKU memikat kaum ADAM


rakan aku kata aku ini terlebih berani...
kerna org kata xmanis pompuan memikat lelaki..
ibarat perigi mencari timba...
tapi PEDULI HAPA AKU??!!
so..kenali aku bagaimana aku memikat kaum adam ini..:
kalau orang yang aku xkenali:
  1. aku akan pergi ke mana2 laman sosial..browse info lelaki yg bleyh blah..n ada rupa...(selalunya org yg aku cuba kenal tu letak gambar betul...)
  2. aku akan mula berinteraksi dgnya melalu laman itu...tengoklah dalam seminggu dua...
  3. kemudian mula bertukar no hp..
  4. tiap2 ari..tyme free je aku akan sms..tgklah lam 3 ari aku akn rajinkn dr sms..xkire ms..
  5. mula bergayut tepon..syarat: jgn lebih dr 15 min...nanti mula bosan..slalunya laki xske bergayut tepon...membzir kredit n air liur katanya..
  6. if dh rs bersedia..mlelah fasa untuk berjumpa secara realiti...
  7. sudah berjumpa...syarat: jgn ungkit perkara lalu...(contoh: if kamu pernah bercouple dgn org len..dun u eva bring up dat issue..umapam kamu menagih simpati)..mulakan perbualan dengan senyuman..perkenalkan dr skali lagi...
  8. ajak g mkn??..jgn lpe..sentiasa tunjuk kamu senyum..and interested dgn apa yg dperkatakan oleh lelaki itu even cam xmsk akal ceritanya..
  9. ha...mkn..please ye cover cr kamu mengunyah...cr mkn..even mamat tuh makan gaya org xmkn setahun...
  10. if laki tuh xmalu...kamu jgn segan tok byrkan mknan td...
  11. mula mencari port..dmana kamu bleyh berkongsi cerita..
  12. duduk bersembang...gelak apabila dia buat lawak...cuba wat mke kagum if dia wat magic trick...wat2 kamu xtau if dia tanya kamu perihal yg kamu dh tau...
  13. if dh setle sme ni...cr pengakhiran tok pertemuan ni..senyum..ucapkan terima kasih kerna sgp meluangkn ms...n salam..=)
guess what!!aku berjaya n bertahan just 3 bln plg lama...kerna lelaki yg aku cuba kenal ituh..rupa2nya berselingkuh di belakang ku...=(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan