Rabu, November 03, 2010

02.11.10, Selasa

hye kamoo..
seperti kata aku..hari ni aku da exam...so..aku jawab jelah..hopefully aku boleh dapat A??..haha..insyallah..
Semalam aku bukak muka buku ramai orang..salah satunya merupakan rakan aku..aku baik denganya..tapi x akrab...apabila aku lihat gambar2nya..aku rasa sedih..kerana..si H ini ajak rakan2 aku yg lain untuk hadiri majlis perkahwinan salah seorang ahli keluarganya...tapi tidak aku..
at least ajaklah..
uhm...biarlah..kini aku sedar...xsemua boleh dijadikan kawan...oleh itu aku sudah mula menulis senarai orang yang bakal aku ajak untuk majlis perkahwinan aku..
insyallah mungkin 4 thn dr skarang...
so kepada kawan tapi bukan sahabat..sorry!!u r not invited!!!n u noe wat? i dun care if u wanna invite me or not to ur wedding!!!

1 ulasan: