Rabu, November 03, 2010

"keTENSIONan"

ello kamooo...jumpa lagi!!
aku baru pas minom 2 tin nescafe..semalam 4 tin...apa nak jadi ngan aku...???
tiap2 ari ber tin2...yg xleh blah...aku leh ag tidur ag...uhm...
lepas ni..exam berat2...aduhai...siap da yg 2 paper lam 1 hari...
ni pon aku lepak jap...karang blog ni..tok kamooo dan juga aku..
kerna aku perlu rehat kan kepala dan otak aku...
tadi aku serabot giler...dengar mama meleter...abah berdengus penat berbaur geram tentang masalah kerja...
adik tarik muka akibat dimarahi abah..
so aku pun hantar pesanan ringkas kat kawan asing aku, I...dia cerita sal awek dia kat aku...n macam2 ag...then aku msg N juga..cerita sal kisah silam aku lak...then aku msg M.. salah seorang kawan baik aku...ceritakan KESERABOTAN kepala aku...
esok yg aku tahu..aku nak ke mahalah budak2 PALAPES, SUKSIS,WATANIAH...
tok berfoya2 bersama L and A...
haha..ada cerita yg perlu dikongsi kata A pada aku..ketika itu A menelefon aku dan pada masa yg sama aku sedang drive...
yg pasti...sebentar lagi aku akan sambung kembali membuat notes STATISTIK...
arrgghhhh...TENSION!!!..
abah mama...aku sayang kamOoO sangat2...maafkan aku..kerna aku tak dapat membantu menyelesaikan masalah kamOoO...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan