Jumaat, November 05, 2010

D.R.I.V.E

YUHUUU....
bru je smpi umah...
td g jumpa A..L..R...
sembang2..berfoya2...then kami gerak ke Kepong..
tmn lyg2...
wow!!!cdap glew angin ptg dia seyh....
hikssss...
dh 2 thn aku kt gombak...tp br 1st time aku g cni...
kpd A...aku, L n R..ucapkan APPY BDAY!!!even maseh awl...
tp kami nk gk celeb r ni...
even xseberapa..hope kamu appriciate yewk??...
uhm...drive.drive.drive...
cm beselah...aku drive...
uhmm.even aku pakai kete cikai...
tp terasa gle weyh ble minyak nek 5 sen...
huhuhu...cian ayh aku...dlu 45 dh FULL tank..now kne 50...
kete aku br tkr enjin..so ayah aku soh gne minyak ron 97...so ikotlah...
so..kamooo pklah..1 mgu rm50...1 bln??..1 thn???...huhu..cian abah...
so..kepada kwn2 yang terasa nak kuar dgn aku..hope kamoo phm condition aku..
ajx aku kuar..tp xmo tong2 wet myk..bkn nk berkira..tp sian mama abah aku...
duit mereka aku guna untuk isi minyak..
mereka isi minyak untuk permudahkan pergerakan aku...
kamoo tahu??..
aku ni driver separuh masa adik bongsu aku..
so..kegunaan kete yg abah beri aku bkn untuk beronggeng2..berfoya2 saje...
harap paham..!!
A..L..R..aku tak cakap dekat kamoo...kamoo baek!!paham condition aku...
tong wet!!mereka bagus!!!
kepada yg terasa..hope tros terasa yewk??!!
sekian harap maklum!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan