Rabu, November 03, 2010

matrik PJ..no HP..kenalan

alluuuu...
kat cni..aku nak kongsi 1 cerita...2 thn yg lps...
aku jenis budak yang xdalah bek sangat...xdalah jahat sangat...
nakal tuh adalah...hiks~~~
nak dipendekan cerita...aku diletakan bersama lagi 3 orang teman...
seorang dari timur...tengah n selatan...
kira lengkaplah setiap pelusuk da seorang wakil...
kami xpernah kenal...tapi kami amat rapat ketika itu...aku..R..T..Ni..
sampaikan..mandi sekali..makan sekali...semuanya sekali...
aku dan Ni kos engin..R and T kos ict..So..kami lalui orientasi bersama..a.k.a taaruf week...
adalah alkisah yg sampai sekarang aku cam xleh thn prot weyh...
blk kami terletak bertentangan dgn mahallah AB...kami duduk d lev 4...
kehidupan kami..kami xske tutup tingkap...
almaklumlah cuaca panas...so kami mengabadikan hidup kami dgn ske bukak tingkap seluas2nya...
ingat tak dulu...line phone merah wat promosi???..super saver dr pkul 12 mlm smpi 12 tgh ari esknya??..
aku selalu dpt...haha...xmcm rkn2 aku yg laen..gigih thp nk K.O....
so...aku sering wat tiap2 mlm kot...
pada 1 hening ptg..hehe..
aku..T..R and Ni..sama2 pakai towel kt kepala...n sepit bwh dagu...ready nak main teka teki nombor dgn dak2 ABC...
kami pon watlah cm2 aksi...yg xleh blah...aku n rkn2 blek berbincg...
"dowh...nk bg no sape nikh???.."..aku pon mengofferkan dr..jeng.jeng.jeng...
kami watlah pelbagai aksi....kuat lentang..kupu2...
kami pon bertukar no hp...dan2 miscl pastuh...hahahaha...xleh blah..!!!
so aku gelarkan dr aku SHEILA....
kami pon calling2...msg2...tkr2 gmbr..
then 1 time..kami berjanji tok berjumpa di satu cf..
kami berborak2..bercerita...slg tkr perihal msg2...
H and AR... gelaran yg mampu kuberi kat cni..
since dat...kami berkawan baik..
slg bertkr2 laman sosial..ruang saya...kawan...
mereka sungguh baik dgn aku...
smpikan kalau lalu sebelah tegur..say hye2...
kdg2 ajx g pasar mlm sm2...=)
hahaha...n rupa2nya ada sister report ttg hobi kami ituh...
myk kali gk r blk kite org kne sound sroh ttp tingkap..
since dat...blk berttgn dgn ABC...x berpenghuni lagi....
aku rs ituh lah al kisah knp ZC dh xopen blk facing ABC...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan